2 jun 2016

Hoe heb ik mijn Kimya spulletjes thuis opgeruimd

Ons als team werd gevraagd om eens foto's te plaatsen hoe wij onze Kimya spulletjes thuis opgeruimd hebben. Hier een paar impressie foto's van mij.
Ik doe mijn naam eer aan Jootje Chaootje. Ik heb mijn Kimya spulletjes in dozen zitten en in in een grote bak. Eigenlijk moet ik het allemaal gewoon netjes opruimen, maar dat moet ik eigenlijk met mijn hele hobbykamer doen. Een voordeel is dat alles binnen handbereik heb.


Ik vind het heerlijk om lekker door de dozen te neuzen om wat passends bij elkaar te zoeken. Ik weet alles ook feilloos te vinden en als ik alles opruim dan loop ik me een breuk te zoeken. Ik presteer eigenlijk het beste in chaos hihi.


Ik heb alle lintjes en etiketjes wel in zakjes zitten, zodat het er nog een beetje geordend uit ziet.


Ook alle kleine frutseltjes zitten bij elkaar in een zakje.


Ik hoop niet dat jullie al te veel geschrokken zijn hihi.
Ik ga maar eens een voorbeeld nemen aan de rest van de meiden, want het ziet er bij hun piccobello uit. Ieder jaar neem ik me voor om alles mooi op te ruimen, maar er komt nooit wat van terecht, dus ik laat het maar zo.

Kijk op de blog van Kimya
hoe de rest van de DT meiden hun spulletjes opgeruimd hebben

 photo Signature Jolanda_zpslp39i4o5.gif

Geen opmerkingen: