6 mei 2016

Bloghop Kimya verpakkingen

Het is weer tijd om te hoppen!!! Jaja  het team is weer aan de slag gegaan met iets leuks! Ze hebben allemaal een doosje met notitieboekje gekregen en mochten daar hun gang mee gaan.


Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Als het goed is ben je via de blog van

 Christa 

hier aangekomen en heb je haar mooie creatie kunnen bewonderen.

Ik heb mijn notitieblokje en doosje helemaal in de zee sfeer gemaakt.
Ik heb het doosje versierd met een stukje open geweven gaasband en langwerpig band, beide net nieuw in de webwinkel! Aan de bovenkant nog een kraftlabel en een sticker made with love. In het visnet heb ik nog een klein glazen flesje bevestigd.


 Ik heb de voorkant van het notitieblokje beplakt met designpapier en aan de onderkant een stukje crispy lint geplakt voor een zanderig effect. Ook heb ik
nog een klein labeltje bevestigd en vast gezet met een stukje wit/rode touw

De binnenkant van het doosje heb ik ook beplakt met designpapier.Aan de rand van de deksel heb ik nog zelfklevend band bevestigd.
Vergeet hier niet een reactie achter te laten voordat je verder hopt naar 

Esther

Hieronder vind je een overzicht van de artikelen die ik heb gebruikt. Als je op de foto klikt dan kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel.

Veel liefs, Jolanda



Kraft Labels love 100% 2 x 3 cm, 5 stuks          







31 opmerkingen:

grietje52 zei

bijzonder leuk,dit maritiem thema,mooi al de details,je bent van de mooie kleurtjes,zie ik hier helemaal in terug,echt mooi

Unknown zei

Ohhh deze is ook weer hartstikke leuk met als thema de zee!Heel mooi hoor!groetjes Emilie

Joukje zei

Heel erg leuk dit zee thema!

Lieve groetjes Joukje

Mieke zei

Supermooi met het zeethema! Hele mooie kleuren!

Diana zei

Prachtig dit maritiem thema! Zeker nu met het zonnetje. Ik krijg meteen zin in vakantie. Heel erg mooi gemaakt. Geeft een hoop inspiratie.

Ik hop weer verder.

Fijn weekend!
Groetjes,
Diana

CEE zei

Leuk idee zo allemaal hetzelfde uitgangspunt. Geeft mij altijd een hoop inspiratie.
Mooie uitvoering. Het was hier vandaag aan de kust erg zonnig en druk.
Bedankt en groeten,
Carla

Arinda zei

Wat mooi gedaan zo met dat band allemaal en dat flesje erbij is echt super.
Mooi het zeethema dan krijg je zin in vakantie.

Fijn weekend.
Groetjes Arinda

Hermien zei

Mooi hoor een blokje gepimpt in maritieme sferen!

Groetjes Hermien

Unknown zei

Wat ontzettend leuk gedaan!

Unknown zei

Wat ontzettend leuk gedaan!

Unknown zei

Heel erg mooi gemaakt.

Rikie Lansink zei

Deze creatie is ook weer leuk bedacht. Gr Rikie

hobbywolk zei

Wat ontzettend leuk die nautische look.

hobbywolk zei

Wat ontzettend leuk die nautische look.

Daan zei

Wat een leuk boekje is het geworden.

By Aline zei

Wauw, wat super leuk deze nautische set.

Henriette zei

prachtigggggg

Cinderella zei

Hoi Jolanda,

Wat een mooie creatie het doet me denken aan de zomer en dat die maar gauw komt.
Alhoewel we nu niet mogen klagen met het zonnige weertje.
Alleen jammer dat ik nu flink verkouden ben maar ach dat gaat wel weer over hihi.
Bedankt voor het delen van jouw geweldig leuke creatie.
En ik hop weer verder.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

M@rgreet zei

Mooi gedaan Jolanda! Leuk effect zo met het gebruik van de verschillende bandjes, lintjes en kantjes!

Marlies zei

Leuk idee, mooi gedaan. Weer heel anders dan wat ik tot nu toe gezien heb maar GEWELDIG

Wilma van Bergen zei

Prachtig in zo'n zee thema. Weer iets wat ik ook wil maken:-)

Energiemanagement zei

Die glazen flesjes staan nog op mijn wensenlijstje! Zo leuk!!

Sarah - Crea S zei

Pas het twee blog dat ik bezoek voor de bloghop maar al meteen een wereld van verschil! Wat een ander thema toch kan doen hé! Ook jou boekje en doosje is supermooi! Die leuke accenten hier en daar, super! Liefs, Sarah

marijke zei

zo leuk deze creaties en blauw bruin altijd goede combinatie in mijn ogen je zult het maar kado krijgen zeg ...groetjes marijke

marijke zei

zo leuk deze creaties en blauw bruin altijd goede combinatie in mijn ogen je zult het maar kado krijgen zeg ...groetjes marijke

Anneke zei

Wat leuk om het in het zee thema te maken!! Vind het geweldig

Janique zei

Tof! Je ruikt de zeelucht bijna haha.
Het project van jou geeft echt een vakantiegevoel, wat goed aansluit bij het weer. Lekker zomers geworden

jcmeuwese zei

Prachtig gedaan meis!

Crea Ankie zei


Super mooi Jolanda !!

Sylvia zei

Het crispy lint geeft en leuk effect. Kan inderdaad goed door gaan voor een zandstrandje :-). Mooi gemaakt!

Miriam's creablog zei

vakantie, vakantie, kom maar op. Wat een leuk project top. Gr. Miriam