27 jul 2011

Paperbag kaartjes

Ik heb twee weken terug bij de papierwinkel Vlieger (A'dam) verschillende maten paperbags ingeslagen. Je hebt zo in een handomdraai een leuk kaartje. Die vrouw achter de balie vroeg zich af wat we er allemaal mee gingen doen, scrappen vroeg ze?? YEP.

Deze heb ik voor een collega van me gemaakt. Ik vond hem wel toepasselijk, want ze is aan haar knie geopereerd

Binnenin een labeltje met feel better soon


Dit onderste kaartje heb ik voor een vriendin van me gemaakt die was laatst jarig




Ik heb nog wel wat andere kaartjes gemaakt, maar die kan ik helaas nog niet laten zien. Ik moet ook toegeven dat ik de laatste tijd weinig knutselpuf heb, zal wel een zomerdip zijn denk ik. Ik heb het ook ontzettend druk met allerlei dingen. Het komt vanzelf wel weer allemaal denk ik.





Ik ga 12 augustus naar de Knotsgekke kaarten dagen in Den bosch (een hele trip vanuit Den Helder). Mijn zuster werkt sinds kort 2 dagen in de week bij LUDIEC da's een hele leuke stempelwinkel met een eigen stempellijn en die had twee vrijkaartjes gekregen en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Leuk daar eens neuzen op zo'n beurs. Verder werd het weer eens tijd voor een nieuwe profielfoto, want die oude kon echt niet meer. Ik heb in die tussentijd mijn haren donker gehad, aan de ene kant kort en aan de andere lang en nu ben ik sinds een maand of drie weer lekker blond en kort en een ander modelletje.


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Jolanda, wat een pracht van een paperbagkaartjes!! Hoe groot zijn ze??
xxx
Dutch Tulip
Marja

Jolanda zei

Deze paperbags zijn 8 cm breed en 22.5 cm lang die ik voor deze twee kaartjes gebruikt heb

Irm zei

Wat een leuke paperbagjes!Vind vooral de bovenste erg leuk!
Veel plezier op de beurs. Enne...
leuk kapsel hoor :)
Groetjes, Irm

Sandra zei

Wat zijn ze leuk!

sandra_w zei

Superleuke paperbagkaartjes, Jolanda! Leuk kapsel en foto ;-)

San x

regina zei

hoi

wat een super gave creaties!!

erg leuk gemaakt!!

gr regina