9 feb 2011

Tweeluikje

Dit tweeluikje heb ik gemaakt voor een zoontje van vrienden van ons. Die is laatst geopereerd en ik vond dit wel een schattig beterschapskaartje. De basis is van chipboard 2mm dik 8 x 8 cm, maar je kunt eventueel ook de achterkant van een kalender gebruiken.


Ik heb hem vrij simpel gehouden. Ik heb alle kanten van het chipboard beplakt met design papier van My Mind's Eye True Blue
Voor de binnenkant heb ik een embossing reliƫf gemaakt met een embossingmal van Pronty, die komen waarschijnlijk in maart op de markt.


Benodigdheden voor het maken van dit tweeluikje:
Basis: Chipboard 8 x 8cm
Design papier: My Mind's Eye True Blue
Stempels: Creativity Inc "Mindy's Zoo"
Tekst: Melissa Frances "Vintage Transfers"
Matha Stewart pons Zigzag
Embossing stencil Pronty
Inkleuren: Prismacolor potloden
Joy! Trouvaille stans en embossingapparaat
Spellbinders Nestabilities Standard Circles

Quickutz alfabet Katie
Crop-A-Dile
Lint
Touw


Ik wens jullie veel plezier met het maken van dit tweeluikje!
Gezellige dag allemaal!

Liefs, Jolanda

9 opmerkingen:

Lia zei

heel mooi gemaakt jolan
liefs Lia

martina's kaartjes zei

supermooi en leuk kaartje !! vooral het touwtje vind ik super goed gevonden !!
groetjes, martina

Mignonnn zei

Het ziet er heel super uit. echt heel erg leuk

Groetjes
Mignon

Hilda zei

Oooooooooooo wat een heel leuk en lief kaartje.
Hel mooi papier en die aapjes zo cute.

Groetjes Hilda

Maria zei

Mooie kaart Jolanda! Mooi papier, leuke details en grappige stempeltjes!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje Jolanda, super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Carla D zei

Hele leuke kaart! Grappig met die slingeraap ;o)

Groetjes Carla

Anoniem zei

Wat mooi gemaakt!
Liefs, Myriam

tineke zei

Wat een geweldig kaartje Jolanda vooral dat aapje in het midden aan touwtje je moet het maar bedenken
fijn weekend
Tineke xx