13 jun 2010

Create4fun challenge week 24 / TEVA Zomerdag

De nieuwe challenge staat weer op Create4fun Challengeblog Het is deze keer weer een leuke schets. Je kunt er de Create4fun Digi Stamp Gabriella Shopping mee winnen


Gisteren ben ik met mijn collega's voor het eerst naar een TEVA zomerdag in Haarlem geweest. TEVA/Pharmachemie een groothandel in medicijnen organiseert elk jaar een dag met allerlei workshops voor apotheken. Verleden jaar lag door de drukte het hele computersysteem eruit, maar dit jaar hadden we mazzel met aanmelden. Je kon je opgeven voor verschillende workshops, zoals bonbons maken, cupcakes versieren, Zumba, koe beplakken, krans maken enz. Je mocht je opgeven voor 3 workshops.

Ik wilde als eerste bonbons maken, maar die workshop zat al op 00.05uur s'nachts vol, dus ik heb een Pink Ribbon sieraad gemaakt. Nou kaartjes maken gaat mij beter af, want toen ik had hem helemaal klaar had en hem wilde passen, knapte het touwtje los, dus ik kon al mijn kralen van de grond af rapen...... en weer vrolijk opnieuw beginnen

Als derde workshop had ik een koe beplakken. Appeltje eitje, de basis was er al en ik hoefde hem alleen maar te versieren met leuke printjes papier. Het werd een lekkere knoeiboel met dat behangplaksel en papier. Op de foto ziet hij er nog wat nattig uit.

Als tweede workshop heb ik een memobord gemaakt. Nou daar heb je dus echt twee paar handen nodig om het stof goed er omheen te spannen en vast te nieten. Ook hier ben ik niet zo handig in, want mijn velletje zat tussen het nietapparaat, auwww. Maar met wat hulp van mijn collega is het allemaal gelukt. Tussendoor was er een heerlijke lunch en na afloop een buffet waar je alles kon pakken. Een heerlijke live band "Reflexx" en een zonovergoten dag maakte het geheel compleet. De dag was helemaal gratis georganiseerd, helemaal top. Ik moest terug alleen de ANWB nog bellen, want mijn koelvloeistof was op. Daar stonden we dan langs de N9.Gelukkig hoefde we maar een kwartiertje te wachten. Daar hebben we ook nog foto's van gemaakt hahahaha. Dat mannetje kon de lol er wel van inzien.

4 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
En wat heb jij een geweldige dag gehad zo tezien.
Wat een schitterende creaties heb je gemaakt zeg.
En dat allemaal voor niks,dat moet meer gebeuren in deze tijd.
En dan nog pech,je zag er gelukkig de lol er van in.

Liefs Riet.

Anouk zei

Hoi Jolanda,

Wat leuk dat je van onze band Reflexx genoten hebt! Mocht je zin hebben: binnenkort komen de foto's van zaterdag op onze site www.reflexx.nu en wie weet zie je jezelf wel terug.

Groet namens Reflexx,
Anouk.

Jolanda zei

Dank je wel Riet! Het was echt een topdag

Jolanda zei

hey Anouk ik heb het gelijk maar even aangepast. Ik wist dat het met dubbel xx op het eind was. Jullie waren echt vetgoed!!!! Ik zal jullie site gelijk even linken. Ik had al tevergeefs naar jullie website gezocht, logisch ik had het fout onthouden en dan vind je natuurlijk niets. Bedankt voor de link ik ga zeker ff kijken.