11 mei 2009

It's a Girl




Een vriendin van me is vandaag bevallen van een dochtertje. Ze is via een keizersnede gehaald. Toen ik van me collega hoorde dat de kersverse vader met zijn dochtertje voor de lift stond te wachten, ben ik er snel naar toegerend om te feliciteren en het nieuwe wereld wondertje te aanschouwen. Nou Sas je hebt een pracht dochter! Da's wel een voordeel als je in het ziekenhuis werkt je hebt dan vaak de primeur. Ik ga morgen even bij Sas kijken en gelijk mijn kaartje brengen.
Ik heb dit ideetje laatst bij Inge op de blog gezien en ik vond het een super idee. Het is altijd moeilijk om weer wat orgineels te bedenken zeker omdat ze zelf ook zo'n freubelaarster is

14 opmerkingen:

Janny zei

dat is echt gaaf geworden Jolanda...daar zal ze blij mee zijn!

Janneke zei

Super Gaaf Jolanda :D

Janneke X

Riet zei

Wat heb je dat schitterend voor der gemaakt Jolanda.
Ik ga morgen een kaartje voor der maken.
Wil je de groeten en al het liefs aan Sasjenka van me doen.

Liefs Riet.

marja zei

PRACHTIG JOLANDA!

EEN SCHITTEREND CADOOTJE HEB JE ZO VOOR JE VRIENDIN GEMAAKT!
WAT ZAL ZE HIER BLIJ MEE ZIJN!

LIEVE GR. MARJA

Monie zei

Wat een lief setje is dit Jolanda! Het is een beeldig kraamkadootje!

Lia zei

super mooiiiiiii

Alina zei

heel erg mooi geworden, Jolanda! prachtig papier!
groetjes, Alina

Unknown zei

gaaf Jolanda :D!

xxxxBetina

Renata van Miltenburg zei

Wat een schattig cadeautje en kaartje, lieve kleurtjes en een snoezig stempeltje!

Warme groet, Renata

Maria zei

Wat mooi Jolanda, super!! Leuk dat je het kleine meisje ook al even kon bewonderen!

Peet zei

helemaal super Jolanda!!!!

Bernadet zei

wat prachtig Jolanda!!

daantje zei

wat leuk zeg echt schattig Ik vind die stempel ook zo leuk.
Groetjes
Daantje

Anoniem zei

Hoi Jolanda, ben weer een heel klein beetje "mens" aan het worden.. Het gaat elke dag weer even iets beter. Nog heel erg bedankt voor je leuke kraamkadootje, wat een leuk idee hoor !! Zal het onthouden voor de de volgende baby, niet van ons hoor... Dat tijdperk is nu voorbij... Alles goed met jou en Theo ? Groetjes en spreek je gauw weer, Sas..