16 aug 2008

Vakantie!!!!!!

Ik heb eindelijk vakantie. Het was gisteren een zware laatste werkdag, zowel fysiek als mentaal. De laatste loodjes hè? We zijn nu druk bezig met het schilderen van het huis buitenom, want dat was weer hard nodig en aanstaande vrijdag vertekken we naar Kroatië voor een week. Daarna zitten we nog een aantal dagen in een hotel vlakbij de Chiemsee in Duitsland. Vanaf woensdag nog lekker genieten van Tall Ships' Races hier in Den Helder. Het zal wel giga druk worden vrees ik. Dus al met al leuke dingen in het vooruitzicht.

12 opmerkingen:

Janneke zei

Geniet van jullie vakantie ;) en schilderse :D

Janny zei

heeeerlijk Jolanda! een hele fijne vakantie!!

Ingrid zei

Hey Jolanda,veel klusplezier nog en geniet maart van je vakantie hé?!

Marga zei

Geniet maar lekker van je welverdiende vakantie.
Ja super zeg die tall Ships in Den Helder............. Ik wilde eigenlijk nog wel gaan kijken, maar vlgens mij kom ik Den Helder niet in :( Als ik hoor hoeveel mensen ze verwachten???

Riet zei

een hele fijne vacantie Jolanda, en geniet maar lekker .
liefs Riet.

Maria zei

Wat een heerlijk idee Jolanda, vakantie! Geniet er lekker van! Succes met schilderen en veel plezier met de voorbereidingen van jullie tripje!

Monique zei

Ha Jolanda, heerlijk vakantie! geniet er maar lekker van hoor het is je gegund.

xx Monique

Krista zei

Heerlijk zeg, fijne vakantie!!

Unknown zei

geniet lekker van je vakantie :D!

xxxxBetina

Anoniem zei

Nou meid, geniet lekker van je vakantie... Ook wij zijn op de Sail te vinden, Gerard en mijn vader doen rondvaarten voor het reddingmuseum en mijn moeder zit achter de kassa... Dus je weet waar Chris en ik te vinden zijn !!
En dan lekker naar Kroätie, geniet ervan hoor in je villa !! :-)
Wij krijgen vlgd week vakantie, dus ook voor ons is het aftellen geblazen...
Groetjes....

Anoniem zei

P.s Denk je aan me als je in je Jacuzzi zit, vast niet hé !! hahahahahahahhahha *LOL*

Daan zei

Fijne vakantie Jolanda, Ik kijk ook erg uit naar mijn vakantie en vrijdag 29 augustus is het zover