20 aug 2008

Tall Ship's Races










Hier een kleine impressie van de 144 foto's die ik vandaag gemaakt heb.Ik heb mijn nieuwe camera maar eens uitgeprobeerd, wat een weelde zeg.... Het is echt een drukte van jewelste hier in Den Helder en het bruist van de gezelligheid. Ik ben op een aantal Tall ship's geweest, daar mocht je gewoon op. Nou ja alleen op het dek hoor, want de rest mocht je niet zien. Van het weekend zal het nog wel veeeeeel drukker worden, maar dan zijn we lekker op vakantie!!

4 opmerkingen:

Maria zei

Ha Jolanda, gave foto's! Ik zag het gisteren op het journaal en moest gelijk aan je denken ;) Leuk dat je je nieuwe camera kon uitproberen! Goed gelukt! Als ik je niet meer 'spreek', een hele fijne vakantie!!

Janny zei

wooow gave foto's Jolanda en alvast een hele fijne vakantie!

Janneke zei

Gave foto's !

En alvast een hele fijne vakantie, geniet ervan :D!

Anoniem zei

Wat was het leuk hé, wat een happening... Gerard heeft 2 dagen rondvaarten gedaan, van 's ochtends 09.00 tot 's avonds 21.00 uur continue door... Hij had bijna geen tijd om te eten... Het is helaas weer voorbij... Mooie foto's heb je gemaakt Jolanda !!
Groetjes van ons..